Η εφαρμογή του GDPR ξεκίνησε την 25η Μαΐου 2018 και ως σκοπό έχει την προστασία των προσωπικών δεδομένων των φυσικών προσώπων.
Τι είναι προσωπικά στοιχεία; Ποια προσωπικά δεδομένα κατέχει και επεξεργάζεται το 24hr.gr;
Το 24hr.gr με προσήλωση στις επιταγές του GDPR επέλεξε να αποθηκεύει τα παρακάτω στοιχεία πελάτη:
όλα τα παραπάνω στοιχεία χρειάζονται, ώστε να μπορούμε να ταυτοποιούμε το μέλος, μιας και ως μέλος, θα έχει τη δυνατότητα να έχει ειδικά προνόμοια, όπως:
Από την άλλη για λόγους ευκολίας και επανάληψης των καθημερινών αγορών για ψώνια από σπίτι, το κάθε μέλος μπορεί να αποθηκεύσει πολλαπλές διευθύνσεις παράδοσης των παραγγελιών ώστε να επιλέγει μία από αυτές στη διαδικασία ολοκλήρωσης του καλαθιού.
Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε στιγμή εγγράφως στο κατάστημα 24hrStores στην οδό Αγίας Σοφίας 49 τη διαγραφή του λογαριασμού του.
Αφού εξετάσουμε το αίτημα θα προβούμε στη διαγραφή του εντός 10 ημερών - όπως ο νόμος ορίζει. Κατόπιν αυτού ο πρώην πια πελάτης δεν θα έχει πρόσβαση στο λογαριασμό του - μιας και δεν θα υφίσταται - και εάν θελήσει ξανά να πραγματοποιήσει αγορές ως μέλος θα πρέπει να επαναλάβει τη διαδικασία εγγραφής από την αρχή.
Θα πρέπει εδώ να σημειώσουμε ότι:
Πως χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του πελάτη από το 24hr.gr
Το 24hr.gr έχει λάβει σοβαρά υπόψιν τον Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και δηλώνει πως όλα τα συγκεντρωθέντα στοιχεία πελατών χρησιμοποιούνται όπως παρακάτω:
Το 24hr.gr δεν πρόκειται να δώσει στοιχεία πελατών σε τρίτους σε οποιαδήποτε περίπτωση.
Το 24hr.gr φροντίζει να έχει ενημερωμένους τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης (τηλεφωνική παραγγελία - υπάλληλος Delivery - Email εξυπηρέτηση) σχετικά με τον GDPR ώστε να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα προσωπικά δεδομένα πελατών.
Δικαιώματα πελάτη
Ο πελάτης έχει δικαίωμα: