GDPR - Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

<h1>Τι είναι ο GDPR ή αλλιώς ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων;</h1> <p> </p> <p>Η εφαρμογή του GDPR ξεκίνησε την 25η Μαΐου 2018 και ως σκοπό έχει την προστασία των προσωπικών δεδομένων των φυσικών προσώπων.</p> <p> </p> <p><strong>Τι είναι προσωπικά στοιχεία; Ποια προσωπικά δεδομένα κατέχει και επεξεργάζεται το 24hr.gr;</strong></p> <p>Το 24hr.gr με προσήλωση στις επιταγές του GDPR επέλεξε να αποθηκεύει τα παρακάτω στοιχεία πελάτη:</p> <ul> <li>Όνομα</li> <li>Επώνυμο</li> <li>Φύλο</li> <li>Ημερομηνία Γέννησης</li> <li>Email</li> <li>Κινητό Τηλέφωνο</li> <li>Προσωπικό κωδικό</li> </ul> <p>όλα τα παραπάνω στοιχεία χρειάζονται, ώστε να μπορούμε να ταυτοποιούμε το μέλος, μιας και ως μέλος, θα έχει τη δυνατότητα να έχει ειδικά προνόμοια, όπως:</p> <ul> <li>Ειδικές τιμές</li> <li>Συγκέντρωση πόντων σε κάθε παραγγελία</li> <li>Εξαργύρωση πόντων σε Credits</li> <li>Συμμετοχή σε δαιγωνισμούς και κληρώσεις</li> </ul> <p>Από την άλλη για λόγους ευκολίας και επανάληψης των καθημερινών αγορών για ψώνια από σπίτι, το κάθε μέλος μπορεί να αποθηκεύσει πολλαπλές διευθύνσεις παράδοσης των παραγγελιών ώστε να επιλέγει μία από αυτές στη διαδικασία ολοκλήρωσης του καλαθιού.</p> <p>Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μπορεί να ζητήσει οποιαδήποτε στιγμή εγγράφως στο κατάστημα 24hrStores στην οδό Αγίας Σοφίας 49 τη διαγραφή του λογαριασμού του.</p> <p>Αφού εξετάσουμε το αίτημα θα προβούμε στη διαγραφή του εντός 10 ημερών. Κατόπιν αυτού ο πρώην πια πελάτης δεν θα έχει πρόσβαση στο λογαριασμό του - μιας και δεν θα υφίσταται - και εάν θελήσει ξανά να πραγματοποιήσει αγορές ως μέλος θα πρέπει να επαναλάβει τη διαδικασία εγγραφής από την αρχή.</p> <p>Θα πρέπει εδώ να σημειώσουμε ότι:</p> <ul> <li>Όλοι οι πόντοι του μέλους διαγράφονται και δεν πιστώνονται σε άλλο λογαριασμό</li> <li>Όλα τα credits διαγράφονται και δεν πιστώνονται σε άλλο λογαριασμό</li> <li>Κανένα από τα Credits δεν μπορούν να πιστωθούν ως μετρητά και να αποδοθούν τον χρήστη.</li> <li>Για φορολογικούς λόγους δεν διαγράφονται οι παραγγελίες όπως ο νόμος επιβάλει απλά δεν θα υφίσταται ο συσχετισμός με τον διαγραφέντα πελάτη.</li> </ul> <p> </p> <p><strong>Πως χρησιμοποιούνται τα στοιχεία του πελάτη από το 24hr.gr</strong></p> <p>Το 24hr.gr έχει λάβει σοβαρά υπόψιν τον Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και δηλώνει πως όλα τα συγκεντρωθέντα στοιχεία πελατών χρησιμοποιούνται όπως παρακάτω:</p> <ul> <li>Για επικοινωνία με τους πελάτες σχετικά με την παραγγελία, την εξέλιξή της, την παράδοσή της ή την όποια δυσκολία σε διαθεσιμότητα προϊόντος προκύψει</li> <li>Για την προσαρμογή της παρεχόμενης πληροφορίας προς τους επισκέπτες του 24hr.gr όπως ειδικές προσφορές, χαμηλές τιμές, προσωποποιημένες προσφορές ανάλογα με τις ήδη υπάρχουσες παραγγελίες του πελάτη ώστε πάντα να λαμβάνει ενημέρωση σύμφωνα με τις δικές του προτιμήσεις.</li> <li>Αποστολή ενημερωτικών Newsletters &amp; SMS εφόσον ο πελάτης έχει κάνει εγγραφή στην υπηρεσία ενημερώσεων</li> <li>Για την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των αποθεμάτων σε προϊόντα του 24hr.gr ανάλογα με τις παραγγελίες των πελατών</li> </ul> <p><strong>Το 24hr.gr δεν πρόκειται να δώσει στοιχεία πελατών σε τρίτους σε οποιαδήποτε περίπτωση. </strong></p> <p>Το 24hr.gr φροντίζει να έχει ενημερωμένους τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης (τηλεφωνική παραγγελία - υπάλληλος Delivery - Email εξυπηρ'ετηση) σχετικά με τον GDPR ώστε να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα προσωπικά δεδομένα πελατών.</p> <p> </p> <p><strong>Δικαιώματα πελάτη</strong></p> <p>Ο πελάτης έχει δικαίωμα:</p> <ul> <li>στη μεταφορά των στοιχείων του σε τρίτους</li> <li>στο να ζητήσει την οριστική διαγραφή των στοιχείων του</li> <li>να κάνει άρση τη συναίνεση για την ενημέρωσή του είτε μέσω email είτε μέσω SMS</li> <li>να διορθώσει οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί το προσωπικό του προφίλ αλλά και τις διευθύνσεις παράδοσης</li> </ul> <p> </p>